lauantai 22. joulukuuta 2012

Joulukuun kahdeskymmenes toinen

Näin se joulukuu vaan on hurahtanut näin pitkälle!! :) Kaksi yötä jouluaattoon!! Tänään meillä on koko perheen voimin siivouspäivä. Mitään sen suurempia siivouksia emme tee, mutta hiukan paranneltu viikkosiivous on tiedossa. Lapsille palkinto siivousurakan jälkeen on joulukuusen kasaaminen ja koristelu. <3 Sen pienen jutun avulla saatiin ihan jokainen lapsista innostumaan auttamaan. Tällä jutulla siis mennään tämä päivä. Huomiselle oli suunnitelmissa se meidän kylpyläreissu, mutta taitaa jäädä tältä vuodelta aatonaattona tekemättä... Neiti sen verran huonossa kunnossa. Mutta onneksi päiviä on muitakin, kun voi kylpylässä aikaansa viettää! :) Osa porukasta pääsee ainakin uimahalliin polskuttelemaan. Pieni lohtu sekin!
Mä laitoin tuohon kuvan saamastani ihanasta kynttilälyhdystä!! <3 Yksi ystäväni ilahdutti tuollaisella paketilla. Oon monena vuonna katsellut noita Pentikin lyhtyjä, mutta koskaan en ole raaskinut niitä ostaa. Nyt mä olen ihanan talon onnellinen omistaja!! Niin kauniisti pakattu, etteihän tuollasta raaskisi edes avata. Ehkä mä sen kuitenkin avaan ja pääsen poltteleen!!

Ihanaa lauantaita kaikille!!! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti