sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Tunnustus


Tunnustus

Sain jo ennen Joulua tunnustuksen, mutta en vaan ehtinyt siihen vastailla, joten teen sen sitten nyt. Lämmin kiitos Tule Joulu punainen blogiin!! Nyt sitten vastailen tähän haasteeseen! :)


OHJEET: 

1. Kiitä bloggaria
2. Jaa tunnustus kahdeksalle muulle bloggarille. 
3. Ilmoita heille haastavasi heidät mukaan.
4. Kerro kahdeksan satunnaista asiaa itsestäsi.

Kahdeksan satunnaista asiaa itsestäni...

1. Tykkään pelailla tosi paljon lautapelejä. Lapsista saa aina kaveria tähän hommaan! ;)
2. Aiemmin mä en ole ollut mikään käsityö ihminen, se on tullut vasta muutama vuosi sitten omaksi rakkaaksi harrastukseksi. Taitoa ei kovastikaan ole, mutta intoa sitäkin enemmän!! :D
3. Tykkään leipoa tosi paljon. Oon opetellut leipomaan vasta siinä kohtaa, kun toiseksi vanhin oli jo useamman vuoden. Kuvittelin sen homman niin kovin hankalaksi.
4. Mä kävin pienenä piano-tunneilla, mutta en halunnut sen enempää pianoa ruveta soittelemaan, vaan klarinettia silloin mieluummin opettelin. Nuorimmainen kun oli vauva, niin me saatiin mun vanhemmilta piano ja nyt oon sitä yrittänyt opetella ihan itekseni soittelemaan. Neiti haluaa kanssa harjoitella, niin yhdessä sitä opetellaan.
5. Mun suuri haaveeni on, että mä vielä joskus pääsisin Keski-Eurooppaan joulutorille!!! <3
6. Tykkään tosi paljon valokuvaamisesta!!
7. Mä en saa huonekasveja meillä viihtymään juurikaan... Ihan muutama kukka on selleinen, jotka meilläkin viihtyy!
8. Tätä tuskin tarttee ääneenkään sanoa, mutta joulun aika on niin ihanaa!!! <3 Joulun aikaa rakastan tosi paljon!! Yhdessä perheen kanssa olemista ja pieniä muistamisia on ihana antaa muille.

Tässä muutama asia minusta! :) En muista, että olenko jo kaikki asiat joskus aiemmin jo kertoillut, mutta ei se mitään. Mä en osaa valita kenelle tämän haasteen laittaisin eteenpäin, joten saa napata mukaansa kuka haluaa! :)
Mukavaa Loppiaista kaikille! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti