sunnuntai 4. tammikuuta 2015

Joulun jälkeisiä juttuja


Kun on saanut itse huilattua hyvin, niin nyt ajatuskin kulkee. :) On tullut kaikkia uusia kivoja ideoita, mitä on kova halu päästä testaamaan. Nämä sukat on tehty nuorimmalle, kun halusin vähän testata jotain hiukan erilaista. Minion sukat oli kuulemma oikein hyvä idea. ;) Eilen kun ne valmiiksi sain, niin hetihän niillä tallusteltiin. Itse Ilkimys leffan pikku apulaisia nämä siis yrittävät matkia. Mä en ole koskaan aiemmin virkannut ohjeesta mitään, koska en ole vaan viitsinyt opetella.... Nyt päätin, että meinaan testata myös toisenlaisia sukkia ja tumppujen tekeminen on ollut opettelu listalla jo kauan. Jos mä tänä vuonna vaikka ne saisin opeteltua. En ota mitään paineita tästä hommasta, teen jos siltä tuntuu. :)

Mulla on jo yksi joululahjakin ostettuna alesta, kun sopiva kohdalleen sattui. ;) Meidän vanhin kyllä sanoi, että äiti ei nyt vielä voi ostaa. Sanoin hänelle sitten, että jos en ostaisi nyt jo ensimmäisiä, niin kyllä ei joulun alla olisi mahdollisuutta ostaa heille useampia lahjoja. Tyytyi sitten siihen, että äiti voi ostaa lahjoja jo nyt. Ymmärsi kyllä mun ajatuksen ja oli sen jälkeen hyvin tyytyväinen. Ison kasan ideoita mä jo kirjoitin mun joulumuistikirjaan. Kun monet on nyt joulun jälkeen postaillut joululahjojaan, niin hyviä vinkkejähän siitä saa. Myös facebookin puolella on ollut kivoja vinkkejä. Täytyy yrittää josko saisin niitä tehtyä jo hyvissä ajoin ennen joulua, että voisin tännekin vinkata.

Oikein mukavaa sunnuntaipäivää ihan jokaiselle piipahtajalle!! <3

4 kommenttia:

  1. Heh, jos sulla on eka lahja ostettuna, niin mulla on eka kortti tehtynä ;) Itsekin oon kirjannut toisten blogeista ideoita ensi joulua varten :) Rentouttavaa sunnuntaita - täällä on porkkanasämpylät kohoamassa :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D :D Kuulostaa hyvältä!! Mä vaan tykkään paljon enempi siitä, että mä saan ihan rauhassa miettiä, että mikä olisi sellainen hyvä lahja saajalleen. En halua ostaa kauheessa kiireessä yhtään mitään. Saa jotain ajatuksiakin kasalle.
      Oi että, porkkanasämpylät kuulostaa hyvältä!! <3
      Mukavaa alkavaa viikkoa sinulle!! <3

      Poista
  2. Ihanat sukat ♡ Oikein mukavaa sunnuntaita.

    VastaaPoista