keskiviikko 28. syyskuuta 2016

Joulun odotusta





Mä kävin yhtenä viikonloppuna ystäväni kanssa suuressa kaupungissa ja kävin askarteluliikkeessä. Sinne olikin tullut jo jouluaskartelu juttuja!! Pitihän sitä sitten maltillisesti vaan yksi paketti ostaa, mutta niin kovasti mä ihastuin noihin kuvioihin. Ovat kyllä niin kauniit!! <3 Vielä kun löytyisi aikaa niiden käyttämiseen. ;) Onneksi nyt vielä toistaiseksi sitä aikaa on jouluun. Jossain kohtaa mä niitä haluan testata. Suklaakortteihin olisivat aika ihana juttu. Kyllähän kynttiläkortteihinkin noita voisi hyvinkin käyttää. Täytyy vaan ensin tehdä ne pohjat molempiin, että pääsee koristelu puuhiin. Se koristelu on niin ihanaa.

Mä haaveilen, että vielä jossain kohtaa kokeilen tehdä noihin kynttiläkippoihin virkaten tuollaiset päälliset. Jos vaikka osaisin. ;) Nyt oon kyllä todellakin ihaillut noita ystäväni tekemiä päällisiä, niihin ei vaan kyllästy. <3 Ohjeen näihin sain, mutta katsotaan kuinka osaan sitten sitä ohjetta lukea. ;D Käsityökahvilan ohjaaja kyllä osaa mua neuvoa, joten sen puoleen mulla ei oo mitään hätää. Saan häneltä aina apua kaikkiin ongelmiin.

Oikein mukavaa keskiviikkoa kaikille!! <3

4 kommenttia:

  1. Oletpa maltillisesti tehnyt ohanan ostoksen.
    Kivaa keskiviikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli pitkän harkinnan tulos. :) Tykästyin niin kovasti tuohon rauhalliseen tunnelmaan. Nyt jo vähän pääsin niitä testaamaankin. ;) Ehkä sekin, että tykkään sinisestä väristä, niin houkutti ostamaan.
      Oikein ihanaa loppu viikkoa!! <3

      Poista
  2. Aivan ihanat nuo kynttiläkipot :) ja se on kyllä hyvä, kun on joku, joka auttaa käsitöissä. Niin oppii aina uusia juttuja. :)
    Jouluaskartelu on kyllä ihanaa <3
    Ihania syyspäiviä! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä niin tykkään myös noista kynttiläkipoista!! <3 Joulukortti on suunnitelmissa juurikin noista tuikuista. Oon jo yhden kokeilun tehnytkin, sitä vähän muutellen, niin on meidän tämän vuoden kortti. Kaunis teksti vielä täytyisi keksiä. :)
      On ihanaa, kun joku kädestä pitäen neuvoo, niin minäkin opin!! Kyllä nuo youtube videotkin ovat olleet hyvä opettaja, mutta onhan se ihan eri, kun opettaja neuvoo vieressä. Uuden oppiminen on kyllä kivaa.
      Oon sun kanssa niin samaa mieltä, että jouluaskartelu on ihanaa!! <3
      Kiitos, samoin sinulle Johanna ihania syyspäiviä!! <3

      Poista